shit happens, life goes on

Hej hopp i löven, här dansar tomten med bara röven! :S
nejdå,usch,fy!...
HEEEEEEEEEEEEEEEEJ! idag hade vi idrott på vegby, och vi körde lite volley boll (eftersom att vi har villeybolldag imooon! ) Men.........bara för det, så fick jag åka hem idag efter maten för att jag mådde inte bra ------> vilket gör att jag inte kan vara med imon..:( buhuuuu! Aja, jag har iaf hatt en sköön dag framför teven ist! medans dom andra va i skolan och gjorde choklad-sufflé med hallon...:'( :'( FAAAN! fml.
Fast det va inte bara jag som va sjuk! Ebba,Josse,Mattias,Johannes,Henning och Emil va oxå sjuka. Det går nog något virus skulle jag tro (bara för att jag är smart).
SEN ÄR DET SPORTLOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!
WIHUUUUU!!! :D
och då ska jag och Josse till Romme med fritidsgården! :D WIHUUU IGEN! :D
men nu, ska ja krypa till kojjs och se va det finns för  trevligt på teven att kolla på! :) Ha det bra!
Bjuder på lite bilder..;)

Ebbaaa

Hejsan! Nu är jag hemma från skolan och har precis varit ute och busat lite med mina hundar :) Sen i kväll skulle vi (ebba, jag , vilma och hanna) till hanaslöv egentligen, men ebba och jag orkade inte......Så det får bli en film framför teven (med ebba) medans vilma och hanna är i backen och fryser (!) <3

Tonight Tonight

HejsanHoppsan! Jag har precis pratat med en som jag kanske ska köpa min blivna moppe av (!) Det kommer att bli sååå skönt att kunna åka iprincip vart som helst utan att behöva fråga mamma och pappa! Den jag har kollat på nu är svartvit och gul, men det går att köpa ett sånt här annat "skal" till den så att man kan byta ut den gula färgen till t.ex. vit (som jag vill ha).
Idag har jag varit i skolan och sen åkte vi hem och tog en mummsig fika med kringlor som vi bakade idag på hemkunskapen :D Nu ska jag ta på lite myskläder och checka om det finns något trevligt på teven att kolla på! <3
LOVE

Välkommen till min nya blogg!

Hejsan! Nu har jag (under alla omständigheter) skaffat mej en blogg! :D Jag kommer att skriva om min vardag och jag hoppas att jag kommer kunna hålla bloggen uppdaterad med många fina bilder !

 

Ha det superduperbra (!)

 

 

LOVE

RSS 2.0