:D

Tjosan!
 
Förlåt för att jag inte skrivit på läge men har varit helt slut! Öland levererade och va sjuukt kul! :D
I måndags packade vi mest upp, åt och tog en kvällspromenad på stranden och fotade massor!. Vi gick till ica och köpte lite tilltugg och satte oss på ett mysigt ställe. Efter det gick vi och spelade fotbill med massa främlingar, sjukt skoj! 

I tisdags var det hur varmt och solit som helst så vi lår på stranden i princip hela dagen! (och bättrade på solbrännan lite (;  ) :D Vi hyrde en såndär trampbåt och tog en sväng på havet, haha. Det var jätte mysigt verligen. Sen på kvällen gick vi och åt på en super fin och mysig resturang. Jag tog "Fläskfilé black and white" och den var suuuuuper god. Efter det gick vi en sväng och hittade massa små vildkaniner som hade små bebisar ♥ hihi! Sen spelade vi fotbill igen och gick hem framåt natten.
 
I onsdags gick vi upp i god tid för att försöka få ut så mycket som möjligt av den sista dagen. När vi hade ätit frukost GICK vi till Borgholm! Det kändes huur långt som helst och det tog en timme, men på hemvägen när vi åkte bil tog det bara 4 min-.-
Aja, i Borgholm gick vi och kollade i små affärer och åt världens godaste glass! Sen åkte vi hem och packade och då var det dax för hemfärd!..
Vi kom hem runt halv 9 tror jag...? Det har iaf varit tre super roliga dagar i Köpingsvik! :D
 
 
 


Kommentarer
Moa

Jag är på öland nu! kom dit idag, hoppas att vi får lika bra väder! ;) så fina är ni!!! snygga kläder du hade när ni gick där! :D haha! kram! <3

Svar: jaha va kul! :D ja det får vi hoppas! ahah tack! ;D <3
Michaela

2012-07-09 @ 17:55:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0