FÖRSTA JULI TJUGOHUNDRATOLV

Hej igen!
 
Idag har jag och mamma varit i stan och förstört massa pengar...hihi!
Jag köpte en svart tranparent långskjorta, presenter till Fannie (som fyllde 15 bast igår! GRATTIS fina du!), två bekinis och smycken. Sen hämtade vi min soffa som vi beställde till min födelsedag! :D
 
I morgon åker jag, Vilma, Ebba, Hanna, Becca och Fannie till Öland! Vi ska bo i vilmas stuga och ha det super mysigt! Jag har packat och är snart klar. Måste slå in Fannies presenter också innan jag går och lägger mej! :)
Jag kommer inte blogga när jag är på öland men jag kommer hem på onsdag!
 
Ha det bra! KRAM
 
Förra sommaren i Ronneby !  ♥


Kommentarer
Tilda :)

Ha det så bra vännen! <3

Svar: Tack finis! <3
Michaela

2012-07-02 @ 10:11:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0