♥ I´ll pack my bag and walk away..♥

ej allihopa! I dag drar jag och "la famillia" ner till våran sommarstuga i blekinge! Det ska bli så himla skönt, bara komma bort från allt och ta det lugnt vid havet! Vi har haft ganska mycket i skolan nu och det har varit en del med konfan så detta blir en liten paus i det hela! (a)
Det blir min valborgsfirning^^ inga festligheter...men jag tror att jag klarar mej! (;
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg!
utsikt från altarnen...(;
Hej allihopa! I dag drar jag och "la famillia" ner till våran sommarstuga i blekinge! Det ska bli så himla skönt, bara komma bort från allt och ta det lugnt vid havet! Vi har haft ganska mycket i skolan nu och det har varit en del med konfan så detta blir en liten paus i det hela! (a)
Det blir min valborgsfirning^^ inga festligheter...men jag tror att jag klarar mej! (;
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg!
utsikt från altarnen...(;


Kommentarer
Moa

Gud vilken fin bild! Hoppas att ni får det bra :)

Jag har en fråga : kan du blogga om dina väskor? :D vilka du tycker om och så? hade varit kul! jag såg en gång att du hade en Louis Vuitton, älsar dem! :D

Kram

2012-04-29 @ 13:05:56
Tilda :D

Fin bild!! hoppas det blir lugnt och skönt. Jag håller med Moa! kan du inte blogga om dina väskor? :D :D älskar oxå Louis Vuitton!!!! kram

2012-04-29 @ 13:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0