♥ MITT HJÄRTA ÄR DITT ATT FÖRSTÖRA ♥

på er! Nu har jag suttit och pluggat hela dagen på engelska-provet som vi har imon...det är sjuukt många glosor och massa text, men jag kan det hyfsat :)

Idag har vi i åttan och nian varit och kollat på en konsert i Alvesta. Det var musik från 60-,70-,80-,90-,00- och 2010 talet. Dom var verkligen jätte duktiga och det var kul att kolla på! :)
Jag måååste bara säga att jag ÄÄÄÄÄLSKAR "PRETTY LITTLE LIARS"! Det har blitt mitt nya liv! Det är en serie som finns i två sesånger och snart kommer det även en tredje (!!!) Jag döör av hur bra det är!
Så när jag är klar med allt annat ska jag sätta mej och kolla på ett avsnitt! :D
Imorgon är det OLÈO och det kommer att bli sjuukt nice! läängtar (Y)
Önska mej lycka till på provet!
Ha det gött! ♥
KRAM


Kommentarer
Julia

Vad kul! tycker om gammaldax musik! :)



Jag ÄLLLLSKAR också Pretty Little Liars! jag har sett hela sesong 1 och 2 och jag kan inte vänta tils 3 kommer! :D



Ha det så kul imon! <3

Kram

2012-04-29 @ 13:03:11
Anonym

Vad kul! tycker om gammaldax musik! :)



Jag ÄLLLLSKAR också Pretty Little Liars! jag har sett hela sesong 1 och 2 och jag kan inte vänta tils 3 kommer! :D



Ha det så kul imon! <3

Kram

2012-04-29 @ 13:03:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0