CHEERLEADING

Hej på er!

Kom hem från Cheerleadingen för en stund sen. Idag dansade vi med orkestern och TV4 var där och filmade. Efteråt blev jag intervjuad och detta visas alltså imorgon (torsdag) på de lokala nyheterna! :) Imorgon är det dags för cheerleading igen..och likaså på lördag, fast då är det en heldag! (;

Nu är jag nyduschad och har precis kollat på ett avsnitt av Pretty Little Liars, älskar det, och snart ska jag krypa i kojsen och läsa lite skvaller!..;D
Man måste ju vara utvilad och pigg sista dagen i åttan! kan inte fatta det! Det har verkligen gått sjukt fort! :O :( Jag känner mej INTE redo för nian...men fy fasen vad skönt det ska bli med sommarlov! :D

Ha de bra! KRAM





Kommentarer
Tilda :)

Söaste Michaela! ♥

2012-06-13 @ 20:38:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0