Fredag!

Hejsan!

Äntligen fredag! :D Idag har varit en super skön dag, eftersom att vi typ inte har haft några vanliga lektioner. Varje år så har niorna en avslutningsmiddag på vår skola och det är åttorna som står för mat, dukning och servering... så det är väl det vi har pysslat med idag (!) Det bästa med det var att vi fick äta upp allt som blev över! :D haha..

Jag har fortfarande väldigt ont i halsen...men jag mår iaf bra nu! :) Jag var på cheerleadingen igår...kanske var det lite dumt att anstränga sig så mycket, men det var det värt!
Det blir tyvärr ingenting med bion ikväll men det ersätter vi med Fannie och film! :D


Ha en fortsatt trevlig fredag kväll! KRAM!



Älskar dej Fannie!


Kommentarer
Mathilda :)

Jag hoppas att du blir bättre snart! :) Så söta ni är! <3

2012-06-09 @ 10:51:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0