Idag (!)

Igår var sista dagen på jobbet vilket var sjukt skönt! Fast jag måste erkänna att denna veckan har gått jätte fort och att det faktiskt har varit ganska kul! ;) höhö...men nu har jag Sommarlov PÅ RIKTIGT! :D

För en stund sen så klippte jag mej och färgade mitt hår, som ni kanske läste och jag är jätte nöjd! Det blev ganska mörkt men jag trivs i mörkt hår. Jag klippte 3 cm och det behövdes! (;

Ikväll, eller ja vid typ 5, ska vi till mina kusiner i deras nya stuga för mammas bror fyller år så vi ska fira honom och även mej eftersom att dom aldrig kom ner i helgen till oss :) Det kommer att bli super mysigt! Han fyller hela 40 år så vi har busat till det rejält hemma hos dom! moshimocshi!..en sak var att vi bytte ut deras hund mot massa höns! HAHA. Hunden är hon deras morfar men det vet inte dom!,,,;)))

Ha en fortsatt bra dag! KRAM

Bilder på resultatet! (bjuder på att jag är osminkad...)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0