kalas!

Hej igen!
 
Tänkte bara göra ett snabbt inlägg nu eftersom att jag inte kommer kunna blogga imon under dagen...
kom nyss hem från släktkalaset. Det var underbart och hur möjsigt som helst! Dock ganska mycket knott och mygg framåt kvällen...
 
Jag har förberett min outfitt inför morgondagen i göteborg (Min kusins konfirmation) som blir en vit klänning med volanger, utan band och kil-klackar från björn borg, beige kofta med volanger och kuvert clutch. 
Det kommer att bli jätte kul eftersom att jag träffar dom så ofta, men jobbigt att åka bil fram och tillbaka...men.men! måste ändå hem och packa väskan tills på måndag, då det blir öland med dom bästa! ;)
 
Bilder från ikväll kommer senare!
 
Ha det fint!
 
 
KRAM


Kommentarer
Tilda :D

Tjoobree! haha kan du inte göra det vi sa på chatten? :DDD ahah! sötnosar på bilden minsann!

Svar: Tjenare! ;) hahah jo jag har förberett det nu du..^^ ahah! ;)
Michaela

2012-07-09 @ 17:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0