Snow white and the huntsman

Hej!

Idag mår jag mycket bättre men jag är hemma för att bli riktigt frisk (a) Jag hoppas att jag kan vara med på Cheerleadingen ikväll, och om jag inte kan vara med, kan jag ju alltid sitta och kolla så att jag inte missar något viktigt! :)

Vad ska ni hitta på för något skoj i helgen då? Jag ska troligtvis på Bio imon med Elin, Daniel, Jacob, Wiliam och Robban (några från dansgruppen). Vi ska se “Snow white and the huntsman”, som verkar vara sjukt bra! Med Kristen Stewart i huvudrollen kan inget gå fel (; Sen på lördag ska jag träffa Amanda, Mathilda och Ebba och på söndag kommer (kanske) Josefin och hennes family som ska kolla på dom små kissemissarna och fika lite! ;)

Ni får ha en fortsatt trevlig dag! KRAM





Kommentarer
Moa

Jag ska se den på Lörgad! det verkar jätte bra! (Y) :D sötis!

2012-06-07 @ 14:48:32
Moa

Jag ska se den på Lörgad! det verkar jätte bra! (Y) :D sötis!

2012-06-07 @ 14:49:57
Felicia

Jag såg den igår (fredag)! Denvar hur bra som helst! :D absolut sevärd! Kram på dej! <3 ses i sommar hoppas jag! <33

2012-06-09 @ 10:54:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0