Dance (L)

Hej på er! Jag kom nyss hem frånstan där jag har varit och dansat. Det va verkligen SJUUUKT kul idag! Vi jobbar stenhårt med uppvisningsdansen och den blir super mega bra! :D Amanda, du är bäst! Så nu har jag duschat och gjort mej frech för att gå o gosa ner mej i sängen:) (Y)
Min dag har jag spenderat med Ebba, då vi har varit i stan och shoppat och ätit på Sub-Way!;D Jag köpte en tubtopp som var slimmad med ett blommigt mönster och ganska lång och en tubkjol, svart med en dragkedja i mitten. Jag kommer eventuellt att ha detta på Oleó :) Toppen kommer jag kunna använda mycket i sommar (!)
Nu ksa ja slå på teven en kort stund och sedan får jag försöka sova :) Ha det möjs gott folk!
BIG LOVE!


Kommentarer
Jennifer

Sv: Kul att du är med & tävlar! Lycka till :D

2012-03-29 @ 21:11:24
URL: http://honjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0