Naglar!

Hej fina människor! (; idag åkte jag in te stan igen, känner att jag typ har varit där var enda dag denna veckan men det är ju bara kul! Iaf, idag gjorde jag mina naglar (se bild där nere) och jag tyckte att det blev jätte fint! :) Jag satte små svarta fjärilar med en sten i på lillfingernaglarna och resten blev bara långa med franskmanikyr på.
Jag tänkte att ni skulle få en liten bild på kläderna jag köpte igår, midje kjolen och toppen.
Hoppas nin får en fortsatt bra kväll allihopa! ;D
Här får ni några på mina naglar med! (Y)


Kommentarer
Felicia

Jätte snygga kläder! :)

Super fina naglar! vad gjorde du dom? vill också ha! :D <3 kram <33

2012-04-29 @ 13:10:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0