Gravid eller steril?

Hejsanhoppsan i lingonskoogen!

Idag har jag och min klass varit i Alvesta på Ungdomsmottagningen/Barnmorskeavdelningen och pratat med en läkare/barnmorska/gynokolog som har berättat allt om att gå till en gynokolog och att det är viktigt att skydda sig m.m. Det mesta visste man väl men det var bra ändå tyckte jag (Y) Det bästa var ju att vi fick Kondomer^^ ahah nejmen(;... När vi var klara där fick vi en timme ledigt så vi gick runt och kollade i olika butiker och så. Alvesta yran är i kväl så det var ganske mycket att kolla på och det var även några som sjöng som vi lyssnade på. Mysigt!

När vi kom tillbaka till skolan åt vi och nu har vi Teknik! I höstas gjorde vi en slags “Teknik Tävling” som vi fick resultaten på idag och det visade sig att jag var bäst i klassen! :D SÅ jag fick ett diplom m.m. Blev chockad som satan men kul var det iaf! Dom måste ha tagit baklänges eller något?! men nu ska jag jobba vidare med min uppgift! ;)

Ha det bra finisar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0