♥Ronneby♥

Hej finisar!


Jag har verkligen haft det underbart i Ronneby! det har varit över 20+  varje dag och jag har solat som bara den!:D
Och visst har det gett resultat, en fin bekinirand vill jag lova! (;
Det var skönt att bara komma bort ett tag och släppa allt. Jag vet knappt vilken dag det är^^ Hjärnan är helt avstängd...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valborg....ja det blev ju inte så mycket av det...Vi körde på en mysig hemmakväll med Hummer och skaldjursbuffé istället! :D men det va ju inte helt fel det heller! ;) mumma (!) Visst var man lite avis på festligheterna där hemma men det var chill o bara mysa.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni får ha det så bra! BILDBOMB från Ronneby!


KRAM


Kommentarer
Tilda :D

Va skönt för dej!

Super fina bilder <3

2012-05-01 @ 22:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0