SEXTONDE MAJ TJUGOHUNDRATOLV

Hej finisar! :)


Nu sitter jag i skolan och har precis köpt lite kläder från Nickys Bloppis :) Klicka HÄR och köp dig något fint du också!:D

Jag köpte ett vitt linne med virkat i ryggen och ett gulrandigt linne utan axelband :) mycket fint (!)


Senare idag ska jag ta bussen in till stan och möta upp min fina Kebabunge (Elin) som är där och ska skriva upp till mopedkortet! Lycka till vännen!(; Efter det ska vi gå och käka för att sedan gå mot dansen och köra hårt så här innan den stora uppvisningen! :D längtaar!


Ni får ha en fortsatt trevlig dag! KRAM





Kommentarer
Felicia

Hoppas att hon klarar det! :) söt du är! <3

2012-05-17 @ 11:15:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0