SOOOOOOL!

Hej finisar!
Jag är så himlans glad just nu! När solen lyser kan jag inte vara annat än överlycklig! :D
Nu sitter jag på altanen och här är det runt 25 grader (!) jag jobbar stenhårt på brännan! -Höhö (;
Hoppas att det håller sig så här!
Igår hänkade jag med Fannie hem i en timma ungifär (mysigt värre!) sedan tog jag bussen mot stan och mötte upp mammsen. Vi åkte och kollade på färg (till mitt nya rum) och hittade en mycket fin! Det kommer att bli vita väggar och en mörkbrun fondvägg med guldiga detaljer och i soffan guldiga och mörklila kuddar :)
Efter det tog vi en fika och sedan kilade jag ner på stan och shoppade lite :) En suuuperfin stickad kläning från HM, ett super gulligt linne från HM och en söt tunn stickad tröja från BikBok :)
sen mötte jag upp Elin och vi tog en glass och drog oss mot dansen! (Y) Det var en sjuuukt kul träning och vi gjorde klart uppvisningsdansen som vi visar upp den 27 maj.
Ha det fint och soola mycket! :D


Kommentarer
Moa

Så härligt väder! älskar det! du är så söt!<33

2012-05-03 @ 18:52:32
Sofie (;

här i värnamo var det 23 idag. jag hoppas att det kommer vara varmt till sommaren nu! :DD fin du va på bilden<33

2012-05-03 @ 18:54:18
Tilda :)

jag har oxå köpt en sån klänning. kan du lägga upp en bild?:) sööööt<3

2012-05-03 @ 18:56:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0