♥ Vänner ♥

Hej på er finisar!

Det var ett tag sedan...sorry! Jag har inte pallat men nu tänkte jag göra ett litet inlägg :)

Jag kan väl börja med att berätta om våran studiedag som spenderades med Fannie, Jakob, Pontus och Tim (!) vi drog till “Tola”, som vi här ute på landsbyggden säger ( om man är lite bad ass då förståss! ) och grillade och hade verkligen sjuuukt mysigt! Det var en super fin kväll och vattnet låg blank som en spegel.
Vi kom dit runt 7 och gick inte där ifrån förens halv två (!) Då drog vi hem till mej och hade verkligen super duper kul! :D (hihihmåoiasuöish )
Grabsen var dock tyvärr tvugna att bege sig framåt morgonen så Fannie & jag gick och tog en liten nap, mer han vi inte eftersom att hon skulle upp vid 7 för att sedan förbereda konfan. Tack underbara människor för att ni gjorde min kväll fantaskisk! :D

På morgonen gick mamma, jag och jojjo en sväng på golfbanan och fick oss lite motion och sedan var det dax för min konfirmation. Jag var seriöst hur pigg som helst! Inte ett dugg trött efter den kvällen/natten utan sömn?! hur gick det till? o.O jaja..jag kan ju inte neka till att jag somnade på ett kick sen vid “ 9 “ och sov som  en stock^^ menmen det var det värt! Får göras om snart igen!

Ha det bra!


Kommentarer
Moa

Mysigt! :)

2012-05-24 @ 20:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0